Fredag

Åh, Ni ska bara veta hur seeeg denna dag varit... Vi började 09.50 och hade Historieprov, Det tog ungefär 15 minuter eftersom varken Jag eller Sandra kunde nåt. Sen var det 2 timmar hål som gällde innan vi hade Samhällsprov som oxå tog ca 15 minuter.. Då var det bara att vänta en timme till på vår sista lektion där vi fick tillbaka ett prov vi gjort före lovet.

I vanliga fall känns såna skoldagar rätt bortkastade men idag känns det bara bra, Jag har varit på exakt varenda lektion den här veckan så jag känner mig jätteduktig  ! :) Nu kan jag med gott samvete åka till Emil redan på Onsdag :D


Idag skulle Mamma stana i Gammelstan så det blir att laga middag åt bara mig själv, Vet dock inte riktigt vad jag ska hitta på men det lutar nog åt tonfiskgegga med makaroner, såå gott :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0