En liten uppdatering

Hejhej.. Dagen går saaakta när man sitter ensam och väntar !!. Ändå har jag försökt sysselsätta mig ganska mycket med att dammtorka badrummet, skura handfat och toa osv. Sen har jag plockat ihop all reklam och tidningar i en stor påse, Plockat till bland pantflaskorna, Diskat, Torkat lite i köket och sen börjat förbereda middagen :) Det blir köttfärslimpa och potatis idag, Vi har inget ströbröd så jag har stått och mosat hårdbröd (Det var liite tråkigt) blandat det med kryddor åså.. Nu är de bara vänta på att köttfärsen ska tina så man kan börja kladda ihop allt och ställa det i kylen.

Ska försöka ta mig en tupplurmedans jag väntar.. Känner att jag börjar få huvudvärk.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0