En lista innan godnatt

Smeknamn: Kallas mest bara Elina.. Emil brukar väl kalla mig snuttan och sådant.
Boende: Lägenhet på Porsön
Uppvuxen i: På bergnäset först och sedan Porsön/Ängesbyn
Din kärlek: Emil Wanhatalo <3
Stjärntecken: Oxe
Motto: Jag vet inte, Finns många bra men jag har inget särskilt.
Frisyr: Halvlångt svart
Ögonfärg: Blågrå
Längd: 155
Skostorlek: 35
Radioprogram: Lyssnar aldrig men Rix Morronzoo är ju kul.
Tv-program: Vem vet mest !
Skrattar åt: Ironi, Sarkasm, Skadeglädje, Fula skämt
Sällskapsspel: Trivial Pursuit !
Årstid: Sommaren.. Ljusa nätter, Värme och ledighet.. M m m
Fest: Bra drag, Bra stämning och många kul folk
Mumsig mat: Allt som är gott !! Vill inte börja tänka på mat blir så hungrig
Äckel mat: Köttsoppa, Pannkaka, Potatisbullar, Fläskkorv
Örongodis exempel: Örongodis... Hurriganes :) ?

Fritidssysselsättningar: Leka hemmafru, Mysas och hitta på roliga saker med älskling.
Värsta ovana: Kan inte hålla käft om saker.. Tycker jag nåt eller vill jag nåt.. Så hoppar det ur munnen på gott & ont.
Jag skulle vilja kyssa: Emiiil...
Åker mest med buss nr:  5an
Sover helst: I min egen säng med Emil om jag får somna först. HATAR när den jag sover med somnar före.
På parties dricker jag helst: Nåt gott.. Även om jag aldrig gör det.
När jag var liten brukade jag säga: "Såhär behandlar man inte sina barn !!" Om mamma blev arg när jag gjorde nåt jag inte fick.
Vill bli bättre på: Att kunna släppa saker och skita i att älta sånt jag bara mår dåligt av, Bli mindre orolig, Mindre osäker och mer impulsiv.
vilket är ditt livsmål?: Att få vara lycklig
vad har du för puder?: Har ett från H&M
har du använt någon hårprodukt idag?: Ja Spray
hur många speglar finns i det rum du är i nu? Ingen
var är du nu? I mitt rum
har du bråkat med någon idag?: Nej
var det allvarligt?: Som sagt, Har inte bråkat med nån
saknar du någon nu?: Mm, Massor !
vad köpte du senast?: Godis
har du åkt fast för snatteri någon gång?: Nä men nog har de varit nära.
när var du i en affär senast?: Idag
mötte du någon du kände då?: Nej, Å skönt var väl det. Gömmer mig alltid bakom hyllor för att slippa säga hej.
tycker du om dina grannar?: Har faktiskt ingen aning om vad de är för personer
anväder du icq eller msn?: Msn givetvis
vilket färgtema går ditt rum i?: Beige typ.. Ljusa trämöbler och rött som kontrast.
hur många datorer finns i ditt hus?: I min lägenhet 2
när fick du senast en present?: Hmm... Var väl en parfym av Emil.. Eller jag fick en liten present av honom i helgen oxå, En Mercedes Benz dekal :) Åsså fick jag ju nya underkläder av honom i veckan.  Gullepojken <3
vad drack du senast?: Vatten
umgås du med dina klasskamrater efter skoltid?: Inte ofta alls faktiskt, Lite tråkigt. Vad säger ni om julfika ? :D
har du några högklackade skor?: jo 3 par faktiskt 
vilken är din favoritfärg?: Svart
brukar du se tv3's sommarnattbio?
har du blivit hotad via telefon? Haha ja inte var det då nåt jag tog på allvar iaf.
av vem?: En flottig fjortis med stort huve... Haha ;D
finesse eller wella?: Inget av dem
absolut dance eller absolut music?: Music då
vad har du för planer till helgen?: Inga alls, Emil har jour så jag blir hemma i helg.
har du en hårborste i din väska?: Nej,.. Men det var en bra ide faktiskt.
har du stadigt sällskap?: Mhmm :) Lycka "
varför är alltid tak vita?: För att ljuset ska reflekteras och lysa upp hela rummet.
vill du ha barn?: Jo men jag vill inte spricka och få en igensydd muffla helst.
hur skulle din bästa vän beskriva dig med ett ord? Snäll hoppas jag :D ?
är det många som alltid läser din dagbok på internet? Inte så värst..
vad tycker du om sex and the city? F J A N T I G T.
din nästa födelsedag? 27 April, Fyller 19
brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? Never
har du rakat dina ben någon gång? Haha ja det har nog hänt.
finska, danska eller norska? Finska
vilka språk kan du prata? Svenska, engelska, lite spanska
skulle du kunna ha silikonbröst? Det vore väl onödigt
vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 20 är nog  rätt lagom
cigaretter då? 18
borde man få röka på pubar? Nej, rökförbudet är bra !
när fikade du senast? För länge sen.. ME LOVE COOKIES
50 cent bra? Nej
har du kvar dina barndomsskivor? Jadå :)
hur många hål har du i öronen? 1 i varje
brukar du bada i sjöar om somrarna? Njäe


GODNATT


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0