Dramatisk Lördag + Söndag

Alltså... Denna vecka. Det finns nog inga ord som kan beskriva den. Helt sinnessjukt hur mycket som har hänt.

Igår kom Emil hit och vilade upp sig lite efter "olyckan", Jag lagade lövbiff och barbequecrisps åt oss och sen såg vi tv och en Film. När Emil hade somnat och jag ännu låg vaken i sängen hör jag hur en eller två personer kommr uppramlandes genom trappen.. En massa klampande och ramlande mot väggen mot mitt rum, Man hörde nån säga nånting nån enstaka gång och sen började dom dra i dörrhandtaget.. Och jag var livrädd !! Hur jävla länge som helst stog dom och röck i dörren.. Gick ner för trappen, Kom upp igen och fortsatte, Gick ner, Kom tillbaka osv. Tillslut ringde jag Polisen men givetvis var personerna redan försvunna då.. Ungefär 5 minuter efter att Poliserna farit kom dom tillbaka och började om.. Fyfan vilken natt.

Eftersom att vår sömn minst sagt blev lite störd tog vi sovmorgon idag, Jag steg upp tidigare än Emil och duschade + slog in paket och skrev rim på dem så han kan ta me dem upp till byn redan nu. Sen åt vi Bullens med ketchup och bröd till frukost/lunch och har sen kollat på lite hundprogram på tv... Emil ligger och sover och jag ska väl snart gå och väcka honom. Tänkte jag skulle börja göra julgodis idag och göra korvstroganoff åt oss till middag. När Emil åker idag ska jag börja städa och dammtorka så jag kan julpynta mitt rum.


Anyway, Det var allt jag hade på hjärtat nu. Jag kommer föresten lägga in recept och bilder i mitt julbakande ! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0