Bara en till

Om nån undrar så har jag kommit in i en list-period igen ! :)

Vad brukar du använda på läpparn?
Läppsyl, Gratis med reklam för Akademiska hus, Skitbra !


När du är ute och festar brukar ni oftast vara flera tjejer som går på toaletten samtidigt?

Nä, Typ om man är ute så brukar man ju pissa tsm.. Typ bakom varsitt hörn eller nåt

Hur många kuddar sover du med?
3, Men bara på en åt gången då ;)

Är du utseendefixerad?
Nej

Vilken kroppsbyggnad tycker du att en kille ska ha?
Normallång typ 170-180, Naturliga muskler, Inte tjock och inte smal.

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?
Några fler piercingar blir det inte.. Kanske man tillåmed tar bort dem nångång ? Min framtida tatuering tänker jag på hela tiden och nu är det inte länge kvar.

Tror du på den stora kärleken?
JA ! Kärleken är det största och starkaste av allt !

Vilken är din favoritmånad?
Augusti

Vad föredrar du, nattklubb eller bar?
Bar men egentligen ingen av dem.

Hur gör du med din handväska när du går på fest eller går ut?
Helst tar jag ingen alls men om man måste så håller man ju reda på den. Om man inte blir för full

Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
Elina passar mig

Har du någon gång bott utomlands? Isåfall vilket land?
Hah nej

Är du nöjd med din hårfärg och frisyr?
Det är ganska tråkigt.. Men jag är ju överlag tråkig så jo jag är nöjd.

Vilken är din favoritmöbel?
Sängen :), Jag hade gärna haft en skön snygg soffa

Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster?
Jag har både rullgardin och persienner nerdragna nu så

Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon?
Kristendomen om rätt ska vara rätt

Vad tycker du mest om? Salsa eller guacamole?
Guacamole.. gott med salsa till :D

Klipper du håret regelbundet?
Ja var tredje månad ungefär.. börjar kanske vara dags nu ?

Blyg eller framåt?
Jag har alltid ansett mig som blyg.. Men när jag tänker efter stämmer det inte.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0