Assså guuuud

Haha... Alltså det finns verkligen ingen gräns för människors feghet.. När man är 18 år ska man väl ändå kunna ha egna åsikter och stå för dem. Men nä.. Man kan ju gå och skvallra till fröken som snorungar. Seriöst, Nog fan vet jag att ni alla tycker jag är sååå duuum men hur mycket bryr jag mig om det ? Inte ett jävla piss


Väljer folk att ta åt sig av vad jag tycker så är det ju upp till var och en. Men tycker man nåt om nån annan så kan man väl förfan stå för det och säga det själv istället för att vänta i 3 år, Sen vänta till en dag jag inte är i skolan för att ta upp med helt andra personer vad man tycker om mig ?...


Skaffa lite jävla ryggrad och stå för era egna åsikter.



Kommentarer
Anonym

Håller med dig som fan. Tjejer är så jävla falska och kan inte stå för deras åsikter.

2009-03-04 @ 11:49:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0