Allåå !

Hallååå kära läsare idag är det Torsdag vilket betyder att den här veckan på något vis har gått jävligt snabbt, Vintern närmar sig oxå i ganska snabb takt och i morse var det 5 grader kallt !
Jag har julklappar att slå in och jag är jättesugen på glögg, Att göra julgodis och att julpynta.. Men det är samma som varje år.. Man börjar för tidigt och så hinner man nästan lessna på julen innan den ens börjat... Tosssigt ;)

Anyway, Nog om julen.. Idag var det bara Jag & Sandra i skolan eftersom att Tilde & Cissi är latmaskar. Vi hade hursomhelst Folkhälsa och gjorde färdigt en hel studiemodul ! :) Fick sluta tidigare och det var bra eftersom att jag har en läkartid idag kl13 så då slipper jag stressa till den.



Kommentarer
Cissi

är faktiskt inte lat idag, är sjuk :(

2008-11-06 @ 12:25:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0