Uscha

Här sitter jag å löser korsord i Kommunaltidningen, Det brukar vara helt svårt men nu har jag klarat ganska mkt ändå :) Pratade nyss med Amanda ganska länge å åt en Mango och drack en Pressad Apelsin, Är ändå hungrig nu så jag ska ta å göra mig nå gomackor :)... Ska bli jävligt skönt med sovmorgon imorn var så jääävla slut när jag kom hem idag.. Sov nån timme å vaknade helt borta å hade ingen aning om vart jag var, vad jag hade gjort hela dan å om det ens var natt eller dag, De var lite småobehagligt :p


Började nyss av nån anledning att tänka på kvalster.. Hujja va äckligt med miljontals äckeldjur som bor i ens sängkläder å gardiner, mattor osv :S. Dom trivs i fukt och värme så dom lär ju öka i antal som fan nu när sommarn kommer, Tur att jag dammar mina sängkläder så ofta å att jag inte har nåra mattor eller gardiner i mitt rum. Men hos Emil finns de nog gott om dem kan jag tro.. Bläh :S

Åsså läste jag att när man är allergisk mot damm å typ nyser å de börjar klia i ögonen å näsan, Typ som de gör på mig då är de egentligen kvalstrenas avföring som man är allergisk mot. Den flyger omkring i luften å är äcklig. Och visste ni att om man inte har tvättat sina kuddar de senaste 3 åren är det mer kvalsteravföring i dem än stoppning.. Usch så ofräscht å det är så jävla många som har ohygiensikt å äckligt å stökigt i sina sängar. Verkligen tur att jag inte har det.. Ska storstäda som fan i mitt rum i helgen har jag bestämt. BORT MED ALLT DAMM !


image301
Usch fyfan va äcklig jag är som lägger in denhär bilden, Jag ryserå de börjar klia som fan i håret när ja ser den. Hujjja.
Så alla barn.. Städa nu ordentligt !



 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0