Tisdag

Har sovit lika jävla dåligt inatt å bara snurrat omkring å vaknat hela tiden.. Orkade mig upp på morronen, Fixade mig och for till skolan för att se att vi inte hade någon lektion förrän vid 13. Tror jag iaf ? Cissi sa det och det kom ingen lärare men ganska många från klassen var där ändå så.. Inte vet jag, Ids iaf inte fara dit en gång till bara för att ha nån frågesport. Lämnade iaf in en bok och mitt papper om Måltidsersättning.

Gick tillbaka till stan i det skitblåsiga vädret.. Såg äckelkinesen som förföljer tjejer på Smedjan så jag blev rädd och åkte från shopping istället. Usch han är så äcklig !!


Men vad ska jag göra idag då ? Typ handtvätta lite bhar och duscha. Nå mer vet jag inte.. Ska bara längta tills de blir helg :)


Dagens humör: Ja varken glad eller sur.. Trött och hungrig om det räknas till humör.
Dagens mående: Just nu rätt okey.
Dagens borde: Fara till skolan men som ni kanske just läst ids jag inte en gång till.
Dagens frisyr: Luggen uppsatt på ena sidan.
Dagens klädsel: Svarta Fornarina, Svart linne, Svart t-shirt med vita svalor, nån ros, döskalle åsånt.
Dagens smycken: Halsbandet jag fick av Emil.
Dagens planer: Önskar att jag hade några
Dagens materiella vill ha: En plattång
Dagens längtan: Längtar efter helgen för då kommer Emil hit.
Dagens fundering: Helst skulle jag slippa fundera.
Dagens beroende: Ja Läppsyl är väl mitt beroende varje dag.
Dagens tråkigaste: Typ att sitta här själv hela dan.
Dagens tidning: Läste Metro lite snabbt när jag väntade på bussen.
Dagens låt: Har inte lyssnat på nå musik idag eller haft nån låt i hjärnan så ingen ännu.
Dagens naglar: Naturella.. Ska smörja naglar och nagelband med Mandelolja sen.
Dagens hemsida: Ja det får väl vara blogg.se då :)
Dagens mat: Åt äcklig musli med mjölk till frukost samt ett nyttigt bröd med kalkon och sallad + The


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0