Tisdag

Trött... Igår var en skitdålig dag. Som tur var pratade Jag å Emil i telefon 1h 45 min så allt kändes bättre sen å jag kunde somna,.. Dock inte förrän efter 01 så det var tur att ja börjar sent idag. Steg upp vid halv 9 å läste lite reklam, Fan va tråååkigt de är att inte ha någon dagstidning :(... Åt Musli med russin, mjölk och banan. Det var inge gott idag.. Gillar egentligen inte musli för de är så jobbigt å tugga allt.

Har tömt disk oxå å plockat lite i köket, Borde dammsuga men även gå till affären å panta lite samt köpa rakhyvlar och hämta ut nå gratis libressegrejer som jag fått nån kupong i posten om. Får se om man orkar med nåt utav det, Måste nog hursomhelst ta en powernap innan jag far till praktiken annars lär jag ju aldrig orka till ikväll. Näfan jag måste nog gå till affären nu.. Ska köpa minitamponger och en powerking oxå. Ifall ni ville veta.

Åsen måste man ju kirra nåt att ha med som Middag idag oxå.. åh så jobbigt. Längtar tills praktiken är över !


Kommentarer
mingla

får jag fråga dig en sak?

2008-05-13 @ 09:35:45
URL: http://heymingla.blogg.se
Sanna

Hoppas du får en bättre dag idag då :)

2008-05-13 @ 09:36:10
URL: http://sannawiberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0