Tisdag

Tänkte nyss skriva Torsdag som rubrik.. Huh vilket önsketänkande ! :(

Idag har dagen gått mkt fortare än vanligt på praktiken för att jag hade en annan handledare som var jättebra å lät mig göra saker istället för att bara stå å glo som nåt fån. Först tänkte ja att de var lite äckligt men de var inte särskilt farligt å det kändes ganska så mkt mer meningsfullt att vara där när man gjorde något..

Tilde var ju inte på praktiken så jag hade ingen att vara med på rasten, Gick därför å åt fort som fan å jobbade in resten så jag fick sluta tidigare å skönt var det för jag höll verkligen på svälta ihjäl nu när jag kom hem.. Lagade korvstroganoff av chorizo med ris till.. Det blev lite väl starkt så stackars Mamma kommer väl dö nu ;p Hihi

Sen har ja pratat me Amanda å nu vet ja inte riktigt vad jag ska göra ? Typ läsa lite bloggar.. Å jag vill äta Toleroneglass, Bra det går för mig å vara nyttig ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0