Tihi

Här sitter vi och roar oss.. Jag, Min Musik och Min vackra sångröst haha :D Sjukt egentligen hur mycket plats det måste ta upp i hjärnan alla miljarders låttexter man kan utantill... Eh vettiga funderingar man har när man har lite att göra egentligen.. Heh. Nä jag känner mig på rätt bra humör av nån anledning :)

image318

Uppdt; Gick och la mig för att vila en stund.. Den stunden blev som vanligt längre än jag tänkt mig och jag vaknade upp helt seg och med ont i huvet. Satt ute i solen ett tag men det är ju så jäävla långtråkigt. Förstår inte dom som kan ligga å sola flera timmar... Nä jag får nog vara en viting den här sommaren oxå ;p

Har ingenting att göra nu så jag ska väl hoppa i duschen och frächa upp mig :)


Kommentarer
Adele Siljemark

Är du intreserad av foto? Kolla gärna in min bilgg och säg vad du tycker! Ha det bra!

2008-05-27 @ 12:29:56
URL: http://adelesiljemark.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0