Tidsfördriv

Fem SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre? Ja några centimeter, Trivs faktiskt med min längd.
2. Skulle du vilja väga mer? Nej ! Eller ja om vikten var muskler
3. Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/ hade någon? Ja det beror ju på anledningen. Men jag skulle bli jävligt ledsen.
4. Skulle du vilja ha sex med en kändis? Näe
5. Skulle du vilja dricka dig full nu? Nja.. Hellre bara ta nåt glas ;p

Femton HAR:
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Haha ja
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Jo nån gång.
3. Har du syskon? Jo många
4. Har du någonsin haft sex med någon? Haha ja
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Jaa
6. Har du varit full den här månaden? Jo på Pite Cruising
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nja har inget annat å göra.
8. Har du borstat tänderna den senast timmen? Nix
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Yess
10. Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Ne
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre än dig? Ja typ
12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Mja inte så mkt.
13. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? Nä å tur är ju de
14. Har du haft sex med mer än tre personer? ;)
15. Har du ljugit på någon fråga än då? Nix

Arton VEM:
1. Vem är din bäste vän? Amanda
2. Vem älskar du? Emil !! Och Troja
3. Vem hade du senast sex med? Men Emil
4. Vem vill du bli full med? Fåse.. Vet inte vem som är roligast.
5. Vem är den bästa artisten? Eddie Meduza
6. Vem pratade du senast i telefon med? Amanda, Pratar med henne nu.
7. Vem har du en liten crush i? Emil har jag en jättestor
8. Vem är snyggast i hela världen? Det vet jag inte.
9. Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? Till nån som verkligen behöver dem.
10. Vem är snällast i världen? Jag vet inte riktigt.
11. Vem vill du prata med? Pratar ju nu med min vän Amanda, åsså ska Emil ringa sen så då har jag pratat me dom bästa.
12. Vem sov du senast med? Emil
13. Vem såg du senast full? Alla i Pite.. Typ Emil, Martin, Jan ådom
14. Vem vet allt om dig? Allt vet väl ingen.
15. Vem kysste du senast? Emil såklaaart
16. Vem kramade du senast? Trojisen sötnos
17. Vem kan berätta allt för dig? Dem som vill.
18. Vem kan du berätta allt för? Allt kan man väl inte åt nån.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0