Söndag

Dagens humör: Jodå bara bra
Dagens mående: Ont i huvet och väldigt ont i nacken, Annars bra.
Dagens borde: Säkert läxor och teori men ja ska inte göra nå av det ikväll. Skönt
Dagens klädsel: Lee Leola Jeans och svart tröja.
Dagens smycken: Ögonbrynsstav, Töjningar i öronen och Silverhjärtat jag fick av Emil.
Dagens planer: Hade bara planerat att vara med Emil å det har jag redan varit.
Dagens fundering: Hmm.. Vet inte. Kanske om ja ska orka skola imorn eller jobba på hemma.
Dagens roligaste: Att vara med Emil såklart.
Dagens tråkigaste: När han åkte hem.
Dagens tidning: Har bara läst reklam ;p
Dagens program: Kollar just nu på dedär Sanningens ögonblick eller va de heter
Dagens naglar: Röda
Dagens hemsida: Måste väl vara blogg de då
Dagens mat: Har ätit Lövbiff med potatisgratäng och sen en orginalburgare.. Nu är jag hungrig igen.


Sitter nu å kollar Sanningens Ögonblick å tycker synd om tjejen när hennes kille sa att hans kompisar hade snyggare flickvänner, Att han varit otrogen å att han önskade att hon hade silikonbröst. Huh jag hade ju blivit galen :p... Nu är det lite tråkigare för att de är nån skånig som dom bara frågar om hennes katter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0