Söndag Em

Ja här sitter jag igen, Har inte fått nått vettigt gjort idag känns det som.. Har duschat och varit ut med Troja sen sist jag skrev iaf ;D... Åt nyss Middag; Kyckling i sås med soltorkade tomater, körsbärstomater,purjo och paprika + Ris till det. Nu blev det vindruvor och en kiwi till efterrätt för mig :) Gottigt ! :)


Min bästa vän, Min trygghet
Min kärlek... Mitt allt.
Jag älskar dig Emil.




Och föresten kan alla modebloggar försvinna ni har FULA kläder !
Å Körslaget är ett jävla fjantprogram, Råkade se nån minut av det idag. Usch vilke svammel.. Å Vilken tönt brolle är.

Kände bara att jag ville dela med mig av mina tankar till er :)


Kommentarer
Jessica Anshagen

Ja usch dem är så himla äckliga =/ så det ska du vara väldigt glad för :)

2008-05-11 @ 16:42:30
URL: http://www.jessi.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0