RASTLÖS

Jag är jävligt rastlös just nu... Har strykit handdukar, Plockat till lite i förrådet, Ätit lunch, Pratat med Emil, Pantat burkar, Köpt rakhyvlar och nu har jag absolut inget att göra... Jag har tråkigt och är jättehunrgig.

Ute blåser det som fan, Precis som alltid annars i denna stad.. Det är nog det sämsta med Lule.. Att det fan bara blåser å blåser. När jag var påväg till affärn var det nån utlänning som bad mig om hjälp, Han stog å försökte ta ut 200 kronor å de kom ut en hög 500lappar varje gång han försökte.. Jag visste ju såklart inte varför det gjorde det så jag var inte till stor hjälp :p

Ska gnaga på en morot nu å försöka sätta mig på balkongen å hoppas på att det inte blåser så mkt där. Vill bara få lite sol på mig.

image316


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0