Onsdag

Dagen har hittils varit bra fast jag var så jävla trött när jag for iväg till skolan imorse. Vi hade inte jobbig lektion utan fick bara lyssna på prat och bli bjudna på fika. Fick en uppgift jag inte har gjort så jag ska väl göra den här nå idag.
Efter skolan gick vi på stan Jag & Tilde.. Provade en massa och köpte ett såntdär långt linne från Cubus, Det satt 100 ggr bättre än dom på Gina. Köpte även ett par toksöta trosor och ett par svarta leggings. Mina första såna kläder ever.. Får se om jag kommer använda dem, Ska försöka iaf :D Om jag ids slänger jag in bilder på dem sen :)


Nu ska jag äta lunch och hoppas på att solen kommer till våran balkong snart.. Det är lite tidigt för det än.




Have a nice day !


Det blev inget solande för solen försvann... Åt Havregryns gröt och en hårdbrödmacka med ost och tomat till lunch innan jag for med Mamma för att hitta jobbskor åt mig. Jag tycker de är rätt viktigt att ha bra skor så man inte börjar nöta ut fötter, knän å rygg redan nu så jag tänkte köpa mig ett par ordentliga. Funderade på Foppatoffler bara för att alla säger att dom är så sköna så jag provade äkta Crocs men dom var fan inte sköna alls. Så provade jag Birkenstock som oxå sägs vara väldigt bra men mina favoriter blev ändå ett par Träskor med rätt hög klack och nån mjuk specialsula.. Väldigt sköna men dom fanns inte i min storlek så jag köpte inte.

Nu när jag kom hem kollade jag på skosidan www.have2have.se där dom har en massa bra å mkt billigare skor än i affärerna.. Där fanns dom i min storlek och kostade bara kring 400 så det blir väl att beställa :) Sen kostade frakten bara 29 hur mkt man än köpte så de var bra där ;p. Stog dessutom på sidan att dom passade utmärkt för arbete inom vård, städ och kök =)

image319
Båstad Orginal Mjuktoffel - Tror jag att dom hette :)


Kommentarer
Angelica

Jag vill läsa fler och bra bloggar. Finns massor, men bara vissa som man fassnar för. Dem som har det där lilla extra!

Kan du hjälpa mig med att skriva din/dina favorit/läsvärda bloggars bloggadresser till mig?!

Kankse är det din blogg?

2008-05-28 @ 07:29:17
URL: http://Angelicahl.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0