Måndag

Så, då var man hemma och kan återuppta bloggandet och bloggsnokandet huhu :)

Kom hem igår vid 00.30 å var jävligt trött  så det blev hopp i sängen direkt. Vaknade nu och ska sitta här ett  tag innan jag ska göra mig i ordning och äta frukost före skolan.. Uscha skola och jag har fortfarande inte gjort nån av mina 100 läxor som ska hinna lämnas in och jag ha rinte tid i veckan heller för att jag antagligen måste plugga teori, Det kan jag verkligen inte sega mer med.

Såg föresten när ja gåkte hem igår att de redan hade kommit massa husvagnar med förtält å allt på havsbadet haha dom måste ju vara liite besvikna på vädret ;D. Drömde föresten jobbiga drömmar inatt oxå... Dont like that.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0