Måndag !

Sista skolveckan för mig nu och idag är jag ledig :D

Var trött imorse så jag hade kunnat sova mkt längre men steg upp nu vid 09 ändå för att hinna få lite vettigt gjort idag. Har hittils hunnit Dammsuga och tömma disk. Är sjuukt hungrig nu så jag ska äta innan jag gör mig klar och åker till stan för att kika lite kläder och sådär. Sen blir det hem och steka på balkongen så man blir lite mindre kritvit ;p



Have a a nice day :)
J
a nu är jag hemma igen, Var väl i stan en kvart ungefär.. Provade den där Tanktoppen på Gina å precis som alla andra kläder som säjs nu så såg den förjävlig ut på mig. Tappade lusten till att idas gå i alla samma gamla affärer om å om igen när jag ändå inte hittar nåt så jag for hem. Nåt solande vet jag inte om det blir eftersom solen försvann å inte har kommit tillbaka ordentligt än. Ska gå å kika igenom reklamen nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0