Måndag 5e Maj

Vaknade för ca 20 minuter sen.. Höll redan igår på å fundera om jag kanske skulle vara hemma idag, Ids inte skola å dessutom har jag ont  i halsen å nacken. Men jag får ändå ångest för att få en massa mer frånvaro%. Ska verkligen göra en massa läxor idag och det är ett MÅSTE att ta tag i det. Sen idag kl 18.00 har jag frisörtid så då blir det att fräscha till håret lite.. Skönt :)


Nåväl nu ska jag dricka upp mitt the och göra någon frukost innan jag börjar arbeta ihjäl mig, Synd att det alltid är dom jobbigaste uppgifterna man sparar till sist.. Hih. Nu ringde Tilde nyss å frågade vilken buss jag skulle ta så då fick jag lite mer ångest att jag latar mig hemma.. Hmm

1 timme senare

Hojja va trött ja är.. Å Värsta ont överallt. Men jag har fått gjort en läxa iaf, Filmanalys till svenskan.. Har käkat frukost och tömt disk å småfixat lite. Borde dammsuga å dammtorka + alla läxor men hur ska man orka när man är så trött ? ... Kanske ja skulle köra slut på mig själv totalt åsen sova nån timme :) ?.. Jag får se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0