Lördag

Idag blev det att stiga upp tidigt för att fara ut till Arcus, Jag köpte ett fint 50-talsbord i teak och en stekgryta. Fanns egentligen hur mkt saker som helst jag ville ha men ja man kan ju inte bara kasta pengar omkring sig. Träffade först Pappa & Jakob där åsen Min farbror Kent å frun birgitta... Å Mormor oxå förstås.

For å åt hos Marcus å Mattias åsen for vi till Boden där Mamma fick gå på systemet innan vi for till detdär fiket.. Det var typ skiitsnyggt me alla gamla grejer å helt mysigt å allt.. Men mkt folk var de idag å de är väl inte så konstigt med tanke på vädret. Helt sinnessjukt jävla varmt... Jag har hållit på dö i bilen men nu var det skönt att komma in i en sval lägenhet.

Pite ikväll med tjejerna, Men det är ett tag kvar tills dess.. Måste svalka mig å gör anågon middag å kanska ta på mig några kläder osv ;p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0