Lördag Morgon

Inatt har jag inte varit lugn å avslappnad alls i sömnen utan bara virrat runt å snurrat å hållit på så nu känner jag mig allt outvilad. Ringde Emil när jag vaknade å tänkte att de skulle bli kul att väcka han så tidigt på en Lördag när han hade varit ut igår... Åsså var han redan vaken, Otur ! :P

Vi pratade en halvtimme typ åsen sa vi att nu skulle vi gå å äta... Men jag mådde lite illa så jag satt mig här vid min bästa vän istället :) Men nu snart ska jag gå å göra någon frukost. Väljer mellan om jag ska göra gröt eller tonfiskbaguette ? Baguetten lät ju helt klart mest lockande... Sen kanske man skulle ge sig ut på en cykeltur, Cyklade till affärn igår å kände hur skönt de är å hur länge sen de var :)

Skriver en liten lista här åsså stryker jag över sen om jag lyckas göra nåt av det:

*Dammtorka
*Göra körkortsfas
*Engelska Läxa
*Nån form av motion
*Fråga Magda om hon ska komma å visa sin hund. (Skulle nog komma imorn)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0