Latmaskar är dom allihopa

Amanda är en latmask som bara sover
Emmeli är en latmask som bara sover
Och Mamma är en latmask som bara sover


Jag gillar inte att vara vaken själv :p Ska nog väcka Amanda iaf så vi kan gå å äta frukost. Sen idag kommer Markus hit oxå så ska vi ha Morsdagsfika med Smörgåstårta och nån kaka.. Ska bli gott ;p Dessutom är det skitfint väder idag så man kanske måste sitta i solen en stund.... Mest längtar jag ändå efter att ringa Emil och prata riktigt länge :)



Hih, Nej nu frukost :D

Jaa... Nu har jag nyss följt Amanda till bussen. Emmeli har varit här sen igår och nu är Markus och Mattias här oxå.. Jag kan verkligen inte beskriva hur jävla skönt det ska bli när alla åker hem.. Jag är en sån obotlig ensamvarg jag orkar verkligen inte med en massa folk runt omkring som ska prata å skratta. Nä nu vill jag bara att dom far hem så jag kan lägga mig i sängen och ringa Emil... Usch va trött jag blev nu plötsligt.

Föresten var det helt varmt ute.. Nu behöver inte sommaren komma nåmer, Det är för varmt och det har börjat komma insekter... USCH. Nä nu ska jag kasta mig i duschen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0