Kvällis

Hej kära vänner nu börjar det närma sig kväll å jag tänkte väl skriva av mig lite vad jag har gjort sen sist. Jag har plockat iordning bland alla mina papper.. Typ jobbpapper, Bilpapper,Skattepapper å allt sånt. Sen har jag slängt en massa papper oxå + Att jag påbörjat mitt Samhällsprov och sen slutade jag med det och kollade på Sanningens Ögonblick som inte var nå kul idag... Nu pratar jag med Amanda och den jäveln ska få boka uppkörning nu..Fusk.

Imorn har jag en lektion och sen far jag hem å väntar på Amanda åsen tillbaka till stan. Det blir inge Exotic imorn utan på Lördag, GOTT !

Nu måste jag äta innan jag svälter ihjäl och sen försöka göra lite mer på dedär provhelvetet.. Uscha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0