Kissolle

Ditt namn? Elina
Smeknamn? Har inget riktigt sådär.
Ålder? Är en glad tjej på 18 vårar. Haha
Låt just nu? Hurriganes - Oh yeah, Fick den nyss på hjärnan eftersom de är min ringsignal.
Låt som påminner dig om sommar? Hm.. Eddie Meduza och Gyllene Tider är alltid somrigt.
Låt som påminner dig om vinter? Nu äre jul igen å nu äre jul igen.. Nä men ja vet inte.
Favoritcigaretter? Inga alls för ja röker aldrig !
Beroende av? Närhet I think.
Brukar du skratta för dig själv? Hahah Men ja.. Jätteofta. Både tyst inom mig och högt.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Jag är kär i dig".. Av Emil. Jag gillar att man fortfarande gullar sig med varann även om man varit tsm ett tag så jag blev glad :)
Brukar du bli för full? Ja typ om jag dricker med Cissi ALLTID. Men nu äre länge sen sist.
Gillar du italiensk mat? Njaa, sådär
Gillar du vegitarisk mat? Ja det är väl gott men inte lika  som kött.
Är du allergisk i mot något? Njäe
Hur svarar du i telefon? I hemtelefonen: Hallå !
I mobilen: Hallå eller ja
Vem ringde du senast? Emil
Vem ringde dig senast? Pappa
Vad sa den du senast pratade i telefon? Att han skulle skjussa Jakob på fotboll å hämta Emmeli & Danne åsen mig.
Antal sömntimmar inatt? Typ 9
Sov du ensam? Ja
Brukar du komma i tid? Alltid Alltid
När mår du bra? När jag inte har något att må dåligt över.
Hur känner du dig nu? Typ stressad å lat samtidigt.
Vanligaste färg på dina kläder? Svart.
Vad tycker du om fötter? Beror ju helt på. Vissa är skitäckliga å andra neutrala.
Är du smart? Förmodligen
Är du aktiv i skolan? Så sälln som möjligt
Vad saknar du? Emil
Hade du en bra kväll igår? Ja nog dög den åt mig
Vad gjorde du i helgen? Förra helgen var jag med Emil, Nu i helgen vet ja inte va ja ska.
Vad gjorde du helgen innan den? Hur fan ska man komma ihåg.. Tror jag bara var hemma då ? Eller i Ume
Favoritdryck på morgonen? The
Rakar du benen? Ja men inte så ofta, Dom är inte så håriga.
Rakar du armarna? Nej de känns lite överkurs.
Är du blyg? Inte så mkt nu som förut.
Är du social? Ibland.
Sysslar du med någon idrott? Hellre dör ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja.
Vad skulle du gjort om du var kille för en dag? Räkna mina hjärnceller.
Är du nöjd med ditt liv? Som sagt, Det finns alltid saker man vill förändra.
Om inte, vad vill du ändra på? Heh passande fråga ;p... Typ att Emil bodde nära mig, Ha körkort, Jobb och att Troja kunde bo med mig/oss.
Vad har du för bh på dig just nu? En blå spets. Epa-Blå säger Emmeli. Dsu-Blå är den :)
Vad har du för trosor på dig just nu? Helvita.
Använder du parfym? Ganska sällan.
Sminkar du dig varje dag? Nej
Var är du född? Luleå BB
Är dina föräldrar skilda? Ja.
Hur många barn vill du ha? 2 verkar lagom.
Vem röstar du på nästa val? SOCIALDEMOKRATERNA!
Vem röstade du på sist? Har nyss fyllt 18
Vilken är din favoritkanal? En avstängd Tv är en bra Tv.
Vilken är din favorittidning? Kuriren huhu :D
Vilken är din favoritskådis? Johnny Depp.
Gillar du att duscha? Nej det gör jag inte men man måste.
Gillar du att bada badkar? Bara med Emil.
Gillar du att basta? Nä fyyfan.
Gillar du att bada? Nej
Gillar du att åka skidor? Nej
Gillar du att gå? Nej.
Gillar du att åka skridskor? Ja
Gillar du att åka slalom? Nej.
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Undra om jag ens har sett nån.. Inte vad jag kommer ihåg.
Vilken är den sämsta film du sett senaste månaden? Sunes Sommar.
Choklad/Lakrits? Lakris
Popcorn/Chips? Chips
Läsk/Vatten? Vatten
Mjölk/Vatten? Vatten
Kaffe/Teé? The
Juice/Vatten? Vatten
Sprit/Cider? Sprit
Vem är den senaste som du åt ute med? Emil
Har du vunnit någon tävling? Haha ja men de måste ja väl ha gjort.
Kan du laga mat? Ja.
Har du tankat någon bil? Ja.
Har du tankat någon moped? Jo
Har du tankat någon motorcykel? Nej
Har du tankat någon skoter? Ja.
Har du beställt kläder från internet? Ja
Har du beställt kläder från någon katalog? Joo
Vad föredrar du? Shoppa/Beställa? Köpa i affär så man kan prova åslipper lämna tillbaka.
Vad föredrar du? Gå/Cykla? Åka bil helst, Men cykla är bra oxå.
Vad föredrar du? Bil/Buss? Bil!
Vad föredrar du? Skoter/Moped? Eh.. bil !
Vad föredrar du? Bio/Hyrd film? Se hemma
När var du på bio senast? 100 år sen
När bodde du på hotell senast? Ja de måste vara 200 år sen då.
När cyklade du senast? Förra året innan snön kom.
När badade du senast? Sist ja var i Ume (Badkar)
När dushcade du senst? Igår.
När bastade du senast? Länge sen å tur var väl de. Fyfan va ja hatar bastu.
När dansade du senast? Haha jadu.. 300 år sen.
När åkte du skoter senast? Några år sen.
När körde du skoter senast? Samtidigt som ovan.
När åkte du moped senast? Öh.. länge sen
När körde du moped senast? ANTAGLIGEN LÄNGE SEN
När körde du bil senast? I förrgår.
När åkte du bil senast? Igår
Hur många syskon har du? 6
Hur många bröder? 3
Hur många systrar? 3
Hur många barn har du? 0
Hur många barnbarn har du?  0
Hur många kusiner har du? 10 kanske
Hur många morbröder? 1
Hur många farbröder? 3
Hur många mostrar? 1
Hur många fastrar? Inga
Brukar du titta på Bingolotto? Eh nej
Vad brukar du göra om du inte kan somna? Vrida å vända.
Vad brukar du göra innan du somnar? Ja typ.. ligga å försöka somna.
Vad brukar du göra när du vaknar? Kolla vad klockan är.
Är du rädd för döden? Lite
Vad läser du för bok just nu? Körkortsboken.
Är den bra? Nja
Favorit färg? Svart
Favoritnummer? Vet ej
Vad har du för färg på dina byxor du har på dig just nu? Ganska ljus jeansfärg
Din tröja/t-shirt/linne? Svart
Vad har du för färg på dina tapeter? 3 Beiga väggar å 1 röd.
Vad har du för färg på ögonen? blåa.
Var det jobbigt att svara på dessa frågor? Ja frågorna skenade ju å blev mer å mer meningslösa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0