Kääära läsare

Idag har varit en väldigt sovig dag.. När jag kom hem från skolan sov jag till 11.30 typ, Sen sov jag mer än en timme efter middagen oxå så jag får väl se hur det går att somna inatt ;p

Det har hursomhelst varit långtråkigt här hemma, Helt tyst bara för att Mamma är lite sjuk å ligger i sängen å tror hon ska dö.. Jag har iaf försökt hålla mig sysselsatt för att inte sitta vid datorn så mkt men.. Ja det blev mest att sova ;p... För ett tag sen har jag satt ett nytt påslakan på det täcket Emil har när han är här, Å det där låter ju lite konstigt typ som att han sover i nåt gästrum eller nåt haha men det är faktiskt så enkelt att vi har varsitt för att man inte ska hålla på å dra av varandra täcket :) Sen har jag klippt naglarna och nu ska jag snart gå ut på en promenad.. Erkänn duktig jag ääär :D ?

Heh nåväl, Jag lovade ju bilder på mina nya inköp så ifall nån vill se så kommer dom här :)


image321
Trosorna som jag blev helt kär i,
Det är ju inte ofta det finns fina i denhär modellen men dessa var göllia :)

image322
Å såhär ser jag ut i Tjejkläder haha :D
Dålig bild i know men man kan se att mitt hår blivit rätt långt iaf :)


image323
Och detta är maten jag lagade igår som jag tyckte såg så färglad och fin ut så jag tog en bild :)


Kommentarer
tilteeh

fina kläder plus härlig mat :D

2008-05-29 @ 20:32:22
URL: http://etttilde.blogg.se
men em

Bjud mig på sån ungsröra sen please
visst e de lustigt me tjejkläder..

2008-05-29 @ 20:46:19
nisse

elina, du passar ju i klänning! skit snyggt!

2008-05-30 @ 10:13:20
URL: http://www.nissandra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0