Jag är ju knäpp.

Igårkväll pratade jag först med Amanda 2h 20 min, Sen med Emil en timme.. Jag somnade strax efter 01 nån gång så varför jag vaknar kl 07 idag det är ju en gåta. Men så är det, Drack nyss min morgonkopp the och ska dricka mitt linfrövatten nu och sen hörrni ska jag ut på en lång cykeltur :)

När jag kommer tillbaka är det dags för dusch och frukost. Sen ska jag bara hoppas hela dan på att Magda kommer hit me sin sötohund :)


Det regnade när jag skulle ut imorse så jag väntade tills det slutade åsen for jag.. Sjukt jävla dålig kondition har jag å kallt om örona var det, Hade helt ont i dom å halsen när jag kom in.. Tänkte inte på att jag fortfarande var förkyld. Ringde iaf Emil när jag kom in, Sen ringde jag Amanda å pratade med henne medans jag nyss åt frukost. nu la vi på å jag har inget att göra igen..... Boring Boring Boring.


Kommentarer
Joakim Forsberg

haha, telefonkåt?

2008-05-11 @ 07:36:16
URL: http://joakimforsberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0