Hejhejhej

Hej hej hej jag är bara fjorton år.. Haha

Tänkte bara skriva ett inlägg i brist på annat.. Har fortfarande inte packat för jag inte kan bestämma mig vilka kläder ja ska ha imorn å vilka jag ska packa ner. Måste höra med Emil först vad vi ska göra så ja vet va för kläder som passar.

Ja är jättekissis så snart måste ja springa på toa, Å jag har en center i jackfickan som jag är så sugen på.. Är säker på att min huvudvärk skulle försvinna om jag åt den. Men man får äcklig hud och stor mage av choklad !

Hursomhelst är jag hungrig... Åt spenatsoppa å rostat bröd till middag, De var skitgott men hur länge håller man sig mätt på lite vatten å gräs ? Not long.. Måste gö nå gomackor eller nå som jag kan äta till Frusna Män.

image311




Kommentarer
men em

Du är allt en liten gris du.. Inte kan du skriva kissis på en sida alla kan se.. såå oartigt

2008-05-20 @ 11:11:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0