Hej igen

Vad har jag gjort sen sist vi  sågs... Inte allt för mkt. Sovit en stund, Pratat lite mer med Amanda, Dammsugit, Läst reklam och ätit äckelpannkaka till middag. Övningskörde till Frisören, Klippte mig och for på Willys.. På vägen dit blev jag på jäävligt dåligt humör för att Mamma började ringa å prata i telefon istället för att hjälpa mig när jag skulle backa ut ur en liten trång parkering med bilar överallt.. Så efter Willys körde jag inte nåmer å jag är ännu jävligt irriterad + hungrig + att de sticks i tröjan på ryggen av en massa avklippta hårstrån som säkert ligger där.

Inte så stor skillnad på mitt hår, Eller ja man känner ju å ser litegrann att de är kortare men målet var ju att få det lite fräschare så det hoppas jag att det är. Imorn är det äckelpraktik å jag får gå själv och äta igen för att Tilde ska tatuera sig  istället. Jag är trött å allt är bajs.. Ont i halsen har jag oxå å Emil är inte ens på msn.

Har bara fått gjort en läxa idag så dagen gick ju inte som planerat.. Hujj ja är så trött å less. Måste ta nå gott att äta.


Jag är på lite bättre humör nu men fortfrande hungrig.. Ska fxa nån goo kvällsmat snart åsså blir det väl the till det så min hals snart ska börja må bättre. Jag sitter å oroar mig för helgen.. Emil har jour så jag kan inte åka till han och Mamma ska jobba natt.. Jag vill inte vara ensam hemma.

Nästa helg däremot ska jag till Umeå, Tror inte vi har nån Engelska på Fredan så isåf kan jag åka ner redan på Torsdag.. Kanske skulle Emil ta ledigt Fredag oxå så vi kan hitta på något :) Nåväl det är ju ett tag kvar men ändå.. Jag har inget att skriva men jag vill göra det ändå :)


image300
All you need is love





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0