Haha

Såja, Då var ääääntligen den här praktikveckan avklarad. Fy så skönt att slippa det i 4 dagar... Men sen är det dags igen.

Dagen började att jag åkte buss å mötte Tilde så gick vi dit, Snodde godis å smaskade i omklädningsrummet. Det har alltså gått skitbra för mig att vara nyttig idag jag har bara ätit bulla, en daim och en kexchoklad hittils haha.
Skulle egentligen ha slutat kl16 men vid 15 ljög jag att ja hade såå ont i huvet å for hem... Å vetni vad som händer ? Jo självklart får jag ont i huvet på vägen hem.. Tack gud.

Satt å kollade lite reklam nyss å ja ska väl snart äta middag eller vila middag kanske ? Mina ögon har bråkat med mig hela dan å varit jättesvidiga å jobbiga.. Kanske har jag gått å blivit pollenallergiker på sena dar ?  Vem vet, Jobbigt har det då varit iaf.. Hur ska jag orka göra nå vettigt idag då ? Mina läxor å teoritränandet går de fan inte fort framåt med.. Har ju snart provet så ja borde kanske träna litegrann iaf.

Imorn har jag en lektion åsen ska ja kolla kläder å gå på apoteket sådeså.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0