HÅH

Jag fick sluta tidigare idag för att jag jobbat så bra under dagen å de har jag fan... Sen har jag fått mitt betyg och ett utlåtande där det stog att jag är väldigt lugn och passar utmärkt att jobba med dementa och att jag har klarat min praktik med glans även om det är en speciell avdelning. Det var ju bra, Och imorn börjar jag efter provet.. Alltså efter lunch och sen skulle jag få sluta kl 14  så ja det blir nog inte mkt praktiserande imorn inte.


Är skittrött nu å jag måste orka plugga sjuuuukt mycket teori, Laga middag, Äta, Duscha och bli klar helt med en Engelska läxa. Ja ni hör ju hur jobbigt det låter ??

Sen tjatar min sommarjobbschef om när jag kan komma på introduktion.. Ska säga att jag itne har nånstans att bo. Vafan ska jag gå på introduktion för när jag haft 5 veckors praktik där för.

Jo föresten, Jag är ju Oxe... I stjärntecknet alltså, Å det är Emil med så i båda våra horoskop idag stog det "Idag kommer du och din hjärtevän att gå skilda vägar blabla" Så jag blev alldeles rädd å var tuvngen skriva ett sms  att de skulle vi väl inte haha.. Emil tyckte det var svammel.

image313


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0