Fredag Äntligen

Vaknade före väckarn idag helt utvilad och pigg, Men nu när skolan snart börjar är jag helt trött, Skönt att jag bara har en lektion iaf åsså ska jag äta på skolan åsen far jag hem å väntar på Amanda. Jag lagade nyss världens äckligaste gröt till frukost.. Fyfan va äcklig den var, Den blev helt salt  å hård å gammal å seg bleh.





Hurriganes - I saw her standing there

Ja självklart for man ju till skolan i onödan.. Hade visst ingen Engelska om man var klar med alla uppgifter så jag gick å fick papper om matersättning och frågade om vi var klara med allt arbete i skolan nu eftersom jag hade tänkt jobba sista skolveckan isåf.. Och jag tror det skulle gå bra.

Kom hem nu iaf å håller på svälta ihjäl för att matsalen inte hade öppnat än.. Nu måste jag laga mig nån mat som jag hade hoppats på att slippa. Ska dammsuga och vädra mina sängkläder oxå nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0