Flotto

Haha ja alltså här sitter jag å äter chips å dricker öl..  säkert nyttigt men väldigt gott. Köpte en av Amerikanarnas nationaldryck Budweiser 3,5% :) Goo var den. Chipsen däremot blev ja less på direkt som vanligt, Att ja aldrig lär mig att de inte är nån ide att köpa en stor påse som jag måste trycka i mig sen ändå.

Har suttit nu rätt länge å lyssnat igenom massa musik å valt mina absolut bästa partylåtar genom tiderna, Såna jag har nött å nött å nött å lyssnat på miljarders fyllor å sjungit med å bara älskat dom.. Såna som fortfarande är skitjävlabra fast man nött dem flera år.. Såna har jag valt ut å ska bränna på en skiva :)

Sitter å längtar som faan efter sommaren, Allra mest just nu till 14/6 då Hurriganes kommer till Boden, Fyfan de kommer bli så kuuuul !! Så ska vi grilla å allt sånt före.. God damit :)

image305


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0