Bläh

Har så mkt att tänka och fundera på så jag får aldeles ont i magen å börjar må illa..

Oroar mig över pengar som vanligt.. Kan denna pengaångest bara försvinna från mig. Jag har pengar, Jag är jättebra på spara och slösar typ aldrig.. Ändå måste jag oroa mig över det jämt och ständigt. Egentligen är det nog Mammas ekonomi jag oroar mig över.. För att hon alltid måste tjata om hur dålig den är. Kan hon inte bara vara tyst så jag slipper det. Så jag slipper känna mig dum som inte vill flytta till en mindrfe lägenhet, Känna mig slösig när jag äter eller måste till frisören. Så jag bara kunde få slippa ha dåligt samvete hela tiden

Å jag vill skrota DSU och KUX.. Jag orkar inte tänka på dem å att det aldrig blir nåt av. Visst det är att kasta pengarna i sjön men det vore en sån lättnad om dom bara försvann.

Jag oroar mig över sommaren.. Hur ska det gå att vara i Ökx ? Kommer det gå bra och tiden gå fort eller kommer jag bara vara ensam och jobbet förjävligt ?. Inte vet jag..  Jag tänker oxå att jag inte vill att det ska gå ut över mig och Emil så vi får mindre tid tillsammans. Jag vet ju att han kommer vara i korpis då men jag oroar mig ändå över det. Det är mitt största problem.. Jag vet att saker inte är något problem - Men ändå oroar jag mig för dem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0