B-oring

Personligt:

1. Vad heter du? Elina antagligen
2. Vad skulle du vilja heta om du själv fick välja? Trivs väl rätt bra med Elina men Elin är oxå fint.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Mamma hade 100 förslag men pappa gick bara med på Elina
4. Vilket stjärntecken är du? Oxe
5. Vilken årgång är du? 1990
6. Var bor du? Porsön, Luleå
7. Bott utomlands? Nej
8. Flyttat antal gånger? Fåse, 6-7 ?
9. Vart skulle du vilja bo? Lämnar inte Norrland iaf !
10. Vilken skolklass? Går ut 2:an nu
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Bara ha ett jobb jag trivs med och inte kass lön.



Kläder:
1. Vad använder du just nu för jacka? Svart skinnjacka
2. Vad använder du just nu för skor? Svartvita DCshoes
3. Favoritfärg på kläder? Svart
4. Favoritmaterial på kläder? Bomull
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Snygga jeans från J&Company, True Religion eller Antik Denim.
6. Favoritaffärer? Vet inte riktigt, Shoppar som inte så mkt.
7. Hur mycket köper du kläder för i månaden? Inte många kronor, Köper inte nåt klädesplagg varje månad.
8. Favoritmärke? Fornarina & Lee eftersom de är typ de enda Jeans jag använder :)
9. Vad har du för byxstorlek? 24/25
10. Tröjstorlek? XS-S


Ditt rum:
1. Stort, litet eller mitt emellan?
Ja de är inte så stort men det duger åt mig.
2. Vilken färg på tapeterna? En mörkröd vägg och 3 beigebruna
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? Ja ljust trä och svart.
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Sängen för den är skönast, Datorn räknas väl kanske inte ?
5. Vad vill du ändra där inne? Tycker de är bra.
6. Vad har du där inne av följande?
a) Tv?
Ja
b) Video/dvd? Ja
c) Dator? Ja
d) Stereo? Nej, Lyssnar ju från datorn.
e) Telefon? Mobil ;p
7. Vad ser du om du tittar ut genom fönstret? Lägenhetshus, Likadana som mina.
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Sitter vid datorn och sover.


Blandat:
1. Vad heter din morfar? Han är död men hette Atle
2. Vad har du i din..
a) Jackficka just nu? Nycklar, Leg, Bankkort, Presentkort och Busskort.
b) Handväska ? Börs, Bricanyl och Engelskabok
3. Vad är du beroende av? Inget förutom själklara saker som mat å sömn typ :p
4. Vilket land kommer du ifrån? Sverige
5. Vilken sorts lypsyl använder du? Såna jag tar från Mattias jobb.
6. Vad tror du på? Haha ja inte vet jag
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Hör till kristendomen men ska avskriva mig från kyrkan.
8. Vad köpte du senast? Energydrinks
9. Har du några husdjur? Nja, Troja bor ju inte hos oss längre.
10. Vad bor du i? Lägenhet, En 3a



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0