Äntligen Hemma

Fick ett sms idag att jag inte behövde laga någon mat utan att Mamma skulle fixa det på vägen hem ? Undra vad det kan vara för något gott :D ?

Nåväl.. Jag ska berätta om min dag som ni säkert är jätteintresserade av... Började kl 8 å dagen har rullat på som vanligt bara, Hade handledarmöte kl12 så dom kom Ulla så satt vi å pratade Hon, Jag och Min handledare. Jag är godkänd i praktiken så de var ju bra och sen är det 3 stycken idag som har sagt att jag passar såå bra att jobba med Dementa för att jag är så lugn ? Lugn är jag lugn ?... Jag vet inte, Har faktiskt aldrig hört från någon tidigare att jag ska vara det men de kanske jag är :)  Innan jag skulle gå hem stal jag en biskvi som jag åt upp hela fast den endast smakade smör och socker + Att jag börjat mitt nyttiga liv.. Går ju skitbra hittills iaf. HA HA

När Jag & Tilde var på bergviksskolan å åt fick vi se väärsta slaggiset.. Mellan två pojkar, Kanske 7 år. Såhär gick det till: Pojke 1 retar Pojke 2 för att han måste torka av ett bord å säger "Nanananaa" Då blir 2an sur å slänger disktrasan i ansiktet på 1an å sen far den ner i hans mat.. 2an springer fram å tar upp trasan å kastar den en gång till i ansiktet.. Då sparkar 1anhan å dom slåss lite innan han börjar kasta trasan ännu mer medans han gråter. Sen sprang han ut å välte ut nåns mattallrik.. De var ganska spännande.

Och jag har duschat en helt själv idag.... Jo. Ja tror inte ja hade nåmer att berätta nu. Måste duscha å allt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0