3Lista

3 namn jag går under: Elina, Elinagris och Elina
3 saker som skrämmer mig: Att få cancer eller nån annan dödlig sjukdom, Att nån jag älskar ska få det, Att Emil ska lämna mig.
3 saker jag har på mig: Linne, Byxor, Bh
3 sanningar: Jag älskar Emil, Jag älskar mat, Jag sitter vid datorn mer än jag gör nåt annat.
3 saker jag verkligen vill ha: Körkort, Lägenhet, Jobb... Och Troja.
3 personer jag utmanar: Alla som vill såklart ;D


Hittade den här i Emmas blogg, Tänkte direkt kopiera den så såg jag sen att hon utmanat nån Elina.. Kanske var det jag eller nån annan Elina :) 


Kommentarer
Emma

Det var du såklart ! :D

2008-05-21 @ 12:29:05
URL: http://www.mentallyretardedasshole.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0