Torsdag

Hade psykologi på morronen men lektionen var inte alls lika seg å jobbig som den brukar... Kanske för att vi fick sluta typ 1,5 timme tidigare eftersom vi hade gjort klart våran uppgift förra lektionen.. Sen skulle vi kolla på nånutställning på museet men där stank det å bilderna var fula så jag gick hem...Kollade först lite affärer medans jag väntade på bussen.

När jag kom hem höll jag på gå i taket för att internet inte funkade.. Vi har bytt från bredbandsbolaget till lulebos bredband nu som ingår i hyran. Då var man tvungen att registrera sig å aktivera osv.. Vilket gick tillsut när jag fått alla uppgifter osv av Mamma. Troja släpper hår som fan å våran hundborste är värdelös.. Jag vill ha bort allt löst hår !!

Nu ska jag laga krögarpytt som är sååå mkt smaskigare än vanlig bajspyttipanna.. Tror nog jag ska steka ett ägg oxå så man blir lite mättare. Å i helgen ska jag baka har jag bestämt... Jag måste plugga teori. bluuh


hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0