Sömnlösa Nätter

När tar dom slut ?, Jag kan inte andas jag måste ut... Lalala :)
Nä men jag sov skiiitjävla kasst igår.. Gick å la mig 00 ungefär å somnade nog närmare 01, Sen vaknade jag 04 !! Och kunde inte somna om förrän vid 05... De var jättekul kan jag tala om.Sen sov jag till kl 09 då jag steg upp. Ska ta det lungt nu en stund men sen ska ja duscha å dammsuga osv....

Ja ska berätta om min dröm... Jag drömde att jag hade en lärare som höll på ta mig på brösten hela tiden å typ trodde att vi hade en affär, Så sa jag att jag skulle anmäla han å då började han hota mig att dra in mitt busskort å ge mig IG haha... Sen var Jag & Emil här i min lägenhet och hade balkongdörren öppen, Vi stog i toan så hörde vi att dörren stängdes igen, Emil sprang dit å såg en gubbe hoppa ner från balkongen åsså skrek han "Men va i helvete de är ju nån som har gjort inbrott här" Så sköt han gubben i ryggen som föll ihop å dog direkt... Jag hann bara springa ner i trapphuset så var polisen här å började fråga om jag visste vems bil de var som stog på gården.. Det var Jonnys, Och det var han som Emil hade skjutit.. Haha :D Fast jag blev som ledsen  i drömmen oxå för jag ville inte att Emil skulle få  fängelse.. Haha ja men det var drömmen iaf :)


Nu koka theee ;D

Uppdate:
Jag har nu druckit the och dammsugit, Vikt sängkläder och suttit vid datorn.. Ätit biffar å ris har jag oxå gjort. Jag måste duscha men hur ska man orka.. Nu ska iaf Troja fara å leka med sin kompis så jag ska väl ba känna lugnet.


Kommentarer
tilde

ahahah, vilken rolig dröm :D

2008-03-21 @ 13:15:16
URL: http://etttilde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0