Slääääm

Slem i halsen vetniva.. De är lite jobbigt när de bara är som en klump där å irriterar å inte ens går att hosta upp !

Sen är jag B E S V I K E N, Alla mina favoritbloggar bara försvinner.. Va är de för stil ?!

Ja är lite småhungrig oxå men de ska ja snart åtgärda me goomackor å the förstås :)

Imorn blir det att börja tidiiigt... 8:15 alltså å ha psykologi 3 timmar, lunch åsså nåt annat ämne till 15. Jobbigt alltså.. Jag ska ta med pengar för just på den där psykologilektionen måste man bara dricka en goo wiener melange :)

Föresten när ja var ute med Troja nu ikväll var hon så duktig så, Å oturligt nog hae ja inte ens med mig nå godis att belöna henne med när hon var så lydig..Tusans. Vi gick en längre sväng iaf å jag höll på törsta ihjäl hela vägen.. Kom hem å satte mamma i arbete.. Hon fick pressa apelsinjuice åt mig de var gott.

Öööh ja hade skrivit en massa längre så började blogg tjorva så de försvann.. ja ids inte skriva om.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0