Skitjävladag

Jaa... Imorse hade jag tänkt skriva ett helt positivt inlägg om hur mycket jag skulle hinna med idag å hur skönt det skulle vara med ledigt å jag skulle vara så duktig och aktiv så. Jag skulle till stan och göra massa ärenden å jag skulle storstäda i varenda liten vrå. Men nä nu ids jag fan inte

Jag steg upp vid 08 och gick ut med Troja, Åt frukost och kollade igenom tidningen. Jag duschade och for till stan där jag köpte mig en tshirt från HM, En sån jag redan har i vitt å trodde inte fanns i svart.. Jag var alltså tvungen att köpa den svarta nu. Sen kollade jag runt i flera affärer och köpte vasen jag hittade åt Mamma igår. Sen kollade jag i lite fler affärer och åkte hem. När jag satt på bussen kom jag på att jag hade inte lånat nån bok på kulturens hus som jag hade tänkt.

Kommer hem, Tar bort sängkläderna från sängen som början på min skitstora vårstädning.. Sen orkar jag bara inget mer. Jag är trött, irriterad och så förbannat jävla skitless... Jag är less på att ha ont i hela kroppen efter en promenad med min hund, Jag är less på att alltid vara så förbannat trött, Jag är less på det här fittiga jävla skitvädret med slask, is och vattenpölar en hel jävla vinter !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0