Oooont i mitt huve

Min huvudvärk har förstört hela dagens planer...
Först tänkte jag att ja ska bara gå ut me Troja så går jag på gymmet sen.. Oj skitont i huvet när jag kom in.
Så skulle ja till Em & D, oj skitont i huvet
Sen bestämde ja å mattias att övningsköra... Så gick jag ut med Troja å höll på dö när jag kom in.

B L Ä H !

De gör ont i ögona av stark ljus å när jag rör på dom.. Det dunkar i huvet av ljud och om jag anstränger mig. Fy
Jag ska hoppa i duschen och så hade jag tänkt spola upp ett bad för att bli lite mjuk i lederna.. Men de är ju så tuusans tråkigt å bada.. långtråkigt, man blir rastlös.


image262

Skulle vara sjukt skönt med värsta helkropps spa-behandlingen med massa inpackningar å ansiktsmasker, massage, värsta fixningen av fötterna å allt sånt :) Va fräsch man skulle känna sig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0