Onsdag

Och idag är det dags att åka hem, Vi ska fara direkt Emil kommer från jobbet så jag är väl framme i Lule vid 19-20 kanske. Faktiskt ska det bli jävligt skönt att få sova  i sin egna normala säng med mjuka kuddar å få gå å lägga sig vilken tid man själv vill.. Vet inte riktigt vad jag ska göra i helgen dock, Tror inte det kommer blir så mkt.. Eller vi skulle väl ha nån påskmiddag. På tisdag ska vi iaf fara till Ikea... Jag, Mamma, Mattias å Markus. Då ska jag få flytta hemifrångrejer och så ska jag köpa nån kudde jag kan ha här hos Emil :)

Nåväl Nåväl.. Igår kunde jag inte somna förrän flera timmar efter Emil så jag hade inte spec kul. När jag väl kunde somna efter 01 nån gång så drömde jag bara drömmar jag blev arg av.. Så vid 5 vaknade jag å hade svårt att somna om igen. Sov nu på morgonen till 10:45 då jag vaknade av en ännu jävla värre dröm.



Nåja nu ska vi se hur det blir med dethär...


Kommentarer
ä

Skit drömmar finns inget värre:/

2008-03-19 @ 11:17:26
URL: http://kimmenone.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0