Nu snart

Är det dags att börja åka uppåt.. Emil kommer väl hem 16:30-17:00 ungefär... Så bäst jag kokar mina nudlar nu så jag hinner äta innan vi far, Im so hungry. Jag ska göra en macka och tafram ett äpple lagom tills han kommer hem så han oxå hinner äta något, Snällt av mig eller hur :D ?

Nu när jag läst massa andras bloggar verkar det som om det bivit vinter på nytt i Sverige ? Men vad vet jag jag har suttit inne sen i lördas typ.. Mer eller mindre. Här i Umeå har det iaf snöat det vet jag.. Å jag hörde Emil säga imorse att det var kallt ute :p. Så nu är det väl bara vänta på att snön smälter och vi får ett jävla slaskhelvete igen. I HATE IT ! Jag vill ha sommar..Värmen är jag väl inte så noga om.. Men lov :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0