Måndag

Måndag ny vecka... Lovvecka, Alltså har man ingen aning om vad det egentligen är för dag.

Emil kom tillslut igår då men jag var lite sur först för att han segade så mkt men då var han så himla snäll å gullig hela tiden så jag blev glad ganska fort iaf, Jag hade ju trots allt saknat honom väldigt mkt och längtat tills han skulle komma :) Nåväl... Vad gjorde vi igår då ? ... Typ myste på å bara var med varann.. Så var vi vakna ganska länge men vaknade ändå tidigt imorse.. Låg å segade i sängen 100 år innan vi steg upp, Åt och for ut å körde runt överallt å for i till storheden sen å kollade affärer.. Som tur var hittade jag inget ja ville ha så :)... Emil köpte jeans iaf. Då for vi därifrån å åkte runt massa igen.. For hem å åt middag å kollade tv å myste osv. Sen tillsut var det dags för honom att åka hem... Inge kul för mig :(


Imorn ska ja iaf till Ikea å se om jag hittar mig nå bra flyttahemifrånsaker.. En kudde ska oxå inhandlas och iag vann jag en auktion på Tradera, Snygga 50talsbestick me svarta bakelithandtag :) Föresten så fick jag en 500ing av mormor idag som påskpresent så de var ju bra... :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0