Måndag igen

Ny vecka... Jag gillar inte Måndagar, Inte bara för att det är Måndag utan för att det är tråkigt med Samhälls, Svenska och Engelska. Särskilt svenskalektionenn känns det som om man lätt hade kunnat hoppa över, Dendär svammelläraren är ju omåttligt trög och vi får ändå aldrig göra nåt vettigt där!.

Öh nåväl.. Idag har jag sovmorgon till 09:50 men inte fan kunde jag sova så jag steg upp 07:30 å drack the för jag hade så tusans ont i halsen nu igen.. Jag lär ju bli sjuk.. Bajs.


Jag måste börja leta nån present i stan till Mamma, Även till Emil men dit är det lite längre kvar och jag kanske vet vad han ska få. Men Mamma fyller år första veckan i April så jag måste hitta något snart... Troja fyller imorn å vad hon ska få vet jag faktiskt inte.. En vaccinspruta iaf ;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0