Måndag höll jag på säga

Bara för att skolan börjar idag men ikke sa nikke det är Onsdag idag... Sovmorgon till kl12 å därför vaknar såklart jag både 6.30 och 7.30 ! Nåväl... Troja var tydligen dålig i magen i morse så jag ska ut med henne en extra sväng innan jag far till skolan. Ska fara in till stan lite tidigare så kan man kika i nån affär å sen gå till skolan å äta lunch.. Så om nån av er tjejer läser det här, Far tidigare till stan och skolan med mig för att äta lunch ! :)

Jag har fortfarande inte gjort  läxan som jag ska redovisa idag.. Ska tjuvlyssna på dom andra så jag ser vilket jag ska välja haha. Kallt som tusan är det då ute idag.. -14 men soligt åtminstone ;p

Jaja nu sitter jag bara å skriver massa bajs.. Ska läsa några bloggar, Äta frukost, Gå ut med Troja, Göra mig klar och fara till stan... Skolan slutar senast 15 så det blir skönt med inte så lång dag + Att skolveckan blir kort.. På lördag kommer Emil och då ska vi äta på Waldorf, Trevligt jag längtar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0