LOOV :D

Lalalalaa loov :D

Vi fick sluta redan halv 11 idag så de var skönt, For hem direkt för att sehur de var me min lilla prinsessa.. Hon skakade jättemkt i min famn när jag hade henne i knät men sen slutade det mer och mer å kom bara som små skakstunder.. Vi gick ut iaf och då blev hon helt som vanligt igen..Vi gick en längre sväng och nu när vi kom in har hon inte skakat nåt så det känns bra. Jag läste lite på internet om det kanske är feber hon har men jag tycker inte att hon känns varm eller att hennes ögon ser glansiga ut.. Får väl se hur det fortsätter.

Jag fick en till läxa i skolan så nu har jag 3 st som ska vara klara efter lovet. Jag orkade inte laga nån mat så jag åt en banan och broccoli, Inte tillsammans då men :) Nuuu ska jag iaf göra dagens korsord i tidningen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0