Lite att göra lalalaa

Namn: Elina
Vad drack du senast: Vatten såklart, I lo0ve it
Vad gjorde du igår kväll: Satt vid datorn, Åt popcorn och godis, Pratade länge med Emil.
Hur många hamstrar har du haft: Emmeli hade hamstrar när vi var små, Nån av dom kanske var min.
Kan du gå ner i spagat: Haha, Vill inte prova med risk för att gå av.
Vad ska du göra i kväll: Nå göra min läxa borde jag men de vet man aldrig om de blir av.
Vad ska du göra i morgon: Vara ledig till kl 12 så då kanske det blir stan en sväng. Sen skola
Senaste inköp: Godis
Senaste film: American gangster
Vad har du i ditt fönster: En burk med pengar, tomma blomkrukor, kameror och en lampa
Tycker du om att cykla: Jo de gör jag faktiskt
Vem sov du över hos senast: På strandpensionatet i Pajala ;p
Vem sov över hos dig senast: Emil förstås
Vad ska du göra nu: Typ försöka skaffa mig ett liv.. Eller kanske nörda här vid datorn.
Vad ska du göra sen: Äta lunch
Vem träffade du sist: Troja om hon räknas.. Annars Mamma
Vem skulle du vilja träffa nu: Hmm,Träffa.. Jag skulle väl vilja umgås med älskis
Sjunger du i duschen: Njae, Mer utanför
Vem ringde dig senast: Emil
Vem ringde du senast: Antingen var det Emil eller så Amanda.
Hur länge sov du inatt: 7 timmar ungefär
När ska du gå och lägga dig ikväll: Kanske 23.30?
Vad gjorde du för tre timmar sen: Läste tidningen och åt  frukost
Vad skulle du vilja göra nu: Städa och tvätta kläder.
Vänner du kan prata om allt med?: Amanda
Har du badat i år?: Jo, Badkar ;p
Tidsfördriv?: Listor som denna
Vad heter du just nu på msn: Die Mf som vanligt
Vem pratade du senast i telefon med och framförallt, varför?: Jag pratade med Emil 2 timmar igårkväll, Å varför ? för att... Ja jag vet inte.. För att prata med varann :p
Hur många syskon: Jonas, Emmeli, Sofia, Jakob, Markus och Julia...
Känner du någon som heter likadant som dig?: Inte känner
Morgontrött?: Nej tvärt om
När är du född?: 27 april 1990
Var bor du?: Porsön, Luleå
Nuvarande hårfärg?: Mörkbruntsvart
Riktiga hårfärg?: Typ blond eller grått eller va de nu är.
Ögonfärg?: Blåa
Vad läser du för bok nu?: Läste nyss Huckelberry Finn
Vad har du för parfym idag?: Ingen
Vill du ha barn?: Jo
Hur stort är ditt rum?: För litet
Piercingar?: Öron, öonbryn
Tatuering?: Nej tyvärr inte
Hur många converse allstarskor äger du?: Men inga
brukar du vara osminkad i skolan?: Ja ofta
Skostorlek: 35


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0