LångFredagsLista

Inte en lång lista på fredag utan en lista på långfredag.. Huhu ja ni fattar.
Emma hade skaffat sig en ny blogg så där hittade jag en lista.. Säkert har jag fyllt i den nån gång förut men vare noga ? =)


Bästa filmen: Hemskt svår fråga.. Leon kom jag å tänka på nu, Den är ju jättebra så jag skriver den även om det kanske inte är min absoluta favorit.
Bästa boken: Inte som andra döttrar och Populärmusik från Vittula!
Bästa sysselsättningen på Internet: Msn är väl bäst, Läsa bloggar, Skriva egen menigslös blogg och Lunar som egentligen suger. Pixbox, blocket och tradera oxå. Å garaget lite. hahah
Bästa kalla drycken: Vatten måste ja säga då.
Bästa resemålet: Ingen aning ja har som inte rest så mkt.
Bästa motionsformen: ;) ;) ;)... Hihihi nä men Gymma :)
Bästa radiostationen: Jag hatar radio, Dom spelar ju bara skit.
Bästa årstiden: Sommar, Trots äckelvärmen och alla kryp.
Bästa dagen i veckan: Lördag
Bästa teveprogram just nu: Jag gillar inte tv, Men 100 höjdare då.

Bästa klädaffären: Hm är bra.
Bästa mataffären: Eh... Willys är ju billigt :) Fast Ica Supermarket tror ja är bäst.
Bästa klädesplagget: Min skinnjacka är nog personlig favorit.
Bästa glassen: Hmm..Tobleroneglass
Bästa chipsen: Mmm... Franska örter.

Bästa chokladen: Marabou                       
Bästa bilen: Gyc.. Okey den sög men.. Saknar den.
Bästa smycken: Inte så mkt för smycken men stora tjocka snygga ringar i örona gillar jag. När man har flera i olika storlekar                                       
Bästa varma drycken: Theee, Varm choklad, Wiener Melange.
Bästa man: Min såklart !
Bästa son: Min son kommer vara den bästa sonen, När jag får nån :)
Bästa dotter: Jag är absolut världens bästa dotter!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0